Lords
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lords

Dette er Lords forum.
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Krigen imellem Otm (Amara) og .Lords.

Go down 
ForfatterBesked
Irreps
Gæst




Krigen imellem Otm (Amara) og .Lords. Empty
IndlægEmne: Krigen imellem Otm (Amara) og .Lords.   Krigen imellem Otm (Amara) og .Lords. Icon_minitimeLør Nov 03, 2007 7:11 am

Hej

Jeg repræsenterer Otm og har nogle informationer til jer som en alliance vedrørende den krig vi fører.

For at opfriske alles hukommelse laver jeg en opsummering af krigens opståen: Tidligere .Lords.-medlem Chemical Boy startede med at erklære Amara krig med et krav på x antal råstoffer. Otm som dengang var IAP med Amara valgte at gå ind i krigen for at støtte Amara, dog uden et gengældt krav.

Mange ting har ændret sig siden og nogle medlemmer i Otm mener at krigen bør slutte. Derfor har vi i Otm afholdt en afstemning de seneste par dage hvor flertallet mente at det smarteste ville være høre om i i .Lords. ville trække jeres erklæring tilbage med en således uafgjort krig.

Jeg afventer jeres svar, hvorefter jeg om 2 dage vil sætte en ny afstemning igang i Otm, om hvad Otm skal gøre ved .Lords. hvis i vælger ikke at trække erklæringen tilbage.

Hygge, hilsen Irreps

PS. Jeg kunne ikke undgå at se at i på jeres allianceside har skrevet at i har vundet en krig imod Otm_Elite. Det vil jeg meget gerne se et bevis på, da jeg ikke er bekendt med den krig.
Tilbage til toppen Go down
Dukes
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 163
Age : 37
Location : Buddinge/Søborg
Registration date : 27/08/07

Krigen imellem Otm (Amara) og .Lords. Empty
IndlægEmne: Sv: Krigen imellem Otm (Amara) og .Lords.   Krigen imellem Otm (Amara) og .Lords. Icon_minitimeOns Nov 07, 2007 11:53 am

Vi i .Lords. ønsker heller ikke at krigen fortsætter, da vi slet ikke var ude efter jer fra starten.
Med hensyn til krigserklæringen er det op til jer at trække den tilbage, da det er Otm og Otm_E der har erklæret os krig.
Jeg er helt enig i at krigen ender uafgjordt, hvis vi stopper den nu.

Til dit spørgsmål om hvorvidt vi kan bevise krigen mod Otm_E, så vil jeg henvise til jeres egen krigserklæring på det store forum, hvor Overgaard skriver, at Otm_E går ind i krigen imod TC20 og .Lords. (Side 1 i krigserklæringen fra Otm + Otm_E. indlæg 5)
Grunden til vi mener vi har vundet over Otm_E er, at Otm_E blev opløst og derfor ikke kan være en del af krigen som en selvstændig alliance.
Tilbage til toppen Go down
 
Krigen imellem Otm (Amara) og .Lords.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lidt om min erfarring med .Lords.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Lords :: Externt :: Kontakt os-
Gå til: